ODWIEDZINY

Dzisiaj 229

Wczoraj 256

W tygodniu 762

W miesiącu 6437

Od 2008 roku 630267

  • KPSPM
  • KPSPM
  • KPSPM
  • KPSPM
  • KPSPM
  • 25-lecie KPSPD
  • KPSPM
  • KPSPM
  • KPSPM

Czy wiesz, że od 1 października rusza nowy system poboru opłat drogowych e-TOLL?

Na prośbę Krajowej Administracji Skarbowej przekazujemy Państwu materiał dotyczący nowego systemu poboru opłat e-TOLL.

System e-TOLL to nowoczesne rozwiązanie, oparte na technologii pozycjonowania satelitarnego i bezprzewodowej transmisji danych. Umożliwi wnoszenie opłaty elektronicznej za przejazd pojazdów ciężkich (o DMC przekraczającej 3,5 t, w tym autobusów oraz samochodów osobowych z przyczepą) po płatnych odcinkach autostrad, dróg ekspresowych i dróg krajowych w Polsce.


Zastąpi on dotychczasowy system viaTOLL. Uruchomienie systemu e-TOLL nastąpi w czerwcu 2021 roku. Przewidziany jest okres przejściowy, w którym funkcjonować będą oba systemy poboru opłat – e-TOLL i viaTOLL.

Ostateczny termin wygaszania systemu viaTOLL zostanie potwierdzony w najbliższym czasie i nastąpi nie później niż 30 września 2021 r.

Jak korzystać z e-TOLL?

1. Zarejestruj się w e-TOLL już dziś.

Dowiedz się jak to zrobić na etoll.gov.pl

2. Wybierz sposób przekazywania danych do systemu.

Masz do wyboru:

3. Określ sposób płatności za przejazd.

Masz do wyboru:
  • konto rozliczeniowe w trybie przedpłaty
  • konto rozliczeniowe w trybie płatności okresowej z zabezpieczeniem

W ramach e-TOLL będzie możliwość skorzystania z Europejskiej Usługi Opłaty Elektronicznej (EETS).

System e-TOLL to korzyści dla użytkowników:

  • brak konieczności zawierania umów, wystarczy rejestracja w e-TOLL
  • możliwość wyboru narzędzia do przekazywania danych do systemu
  • Internetowe Konto Klienta (IKK) z kompleksową obsługą online bez konieczności wizyty w Miejscach Obsługi Klienta
  • nowoczesne formy płatności i kanały komunikacji dostępne 24/7
  • usługa e-TOLL i SENT w jednej aplikacji mobilnej
  • pośrednictwo operatorów kart flotowych (FCI) w rejestracji i opłatach

Masz pytania?

  • zadzwoń Telefoniczne Centrum Obsługi Klienta
    • 800 101 101 numer bezpłatny dla użytkowników telefonów stacjonarnych w Polsce
    • +48 22 521 10 10 numer płatny dla użytkowników telefonów komórkowych i dla użytkowników z zagranicy / informacja w języku polskim, angielskim, niemieckim i rosyjskim
  • napisz na adres poczty elektronicznej Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • odwiedź Miejsca Obsługi Klienta. Lista otwartych MOK będzie dostępna na etoll.gov.pl

Wejdź na etoll.gov.pl i dowiedz się więcej.

Znajdź nas na Facebook